לביבות תירס וגבינה

חד משמעית, לביבות תירס וגבינה הן הלביבות האהובות על הילדים, וזה לא פלא הן כוללות גבינות טעימות, תירס מתקתק, אחרי טיגון הן קראנצ׳יות – מה עוד ילד צריך בחיים?? אם הייתה לי תשובה כנראה הייתי בן אדם פחות לחוץ אבל אני כן יודע שאלו לביבות ששירנקה הכי אוהבת גם רק שהיא דורשת שלמתבל אוסיף גם סרירצ׳ה כי בא לה תמיד משהו חריף בצד, ואז גילינו שמוּן ולוּס עפות על החריף וריי טוען שזה פיכסה לבה של הר געש.
את הלביבות אפשר גם לאפות ב180 מעלות למשך 15-20 דק. ויש לי אפילו טיפ נוסף לעצלנים שבינכם (או לסובלים מרגישות ללקטוז: תירס, ביצה וקמח לבן, מלח ופלפל. זהו. הלביבות יצאו נפלא גם ככה)

לביבות תירס וגבינה

לביבות תירס וגבינה

מצרכים:

2 כוסות ג. תירס מסוננים/ מופשרים
1/2 כוס בולגרית
1/2 כוס צהובה (עמק, גאודה) מגוררת
2 כפות קוטג'
1-2 ביצים
3 כפות פירורי לחם
1/4 כוס קמח רב תכליתי
מלח פלפל

מתבל בצד:
1 גביע שמנת חמוצה 27 אחוז
4 כפות מיונז
מלח

אופן ההכנה:

לערבב הכל בקערה.
ליצור לביבות יפות וחמודות
לטגן בשמן זית שתי דק מכל צד.
לערבב מצרכי מתבל.
לסדר בצלוחית קטנה ליד
לתקוע לביבה במתבל
ומשם להמשיך לעבר הפה בביס מלכותי וחגיגי

איזה כיף שקראתם עד הסוף,
זה הזמן לשתף עם חברים :)

אולי יעניין אותך גם...

קציצות ברוטב אסיאתי

קציצות ברוטב אסיאתי

אני מרגיש שאין לי טביעת אצבע בעולם הסושיאל. בזמנו, בעולם הקודם, בחיים שלי מפעם, לפני שהכל השתנה מהקצה אל הקצה, אנשים יכלו לזהות מנה שלי

ריזוטו עם קרם קוקוס

ריזוטו עם קרם קוקוס מפנק

קבלו את המתכון לריזוטו עם קרם קוקוס מתוך הספר שלי ״גם טעים וגם בריא״ שיצא לאור במטרה להנגיש את המטבח לחולי קרוהן ומחלות מעי דלקתיות אחרות.

פסטה ונקניקיות

פסטה ונקניקיות

בשישי תמיד פה בבית פסטה אדומה. וכמעט תמיד זה מתחלק בין שתי אופציות: ספגטי אדום ושניצל או פסטה ונקניקיות. קבלו את המתכון הכי טעים שיש!

תגובה אחת

  1. הי עומר, אני קוראת כל יום את המחיל שאתה שולח לי עם המתכונים. הם כולם מתכונים שאני מכירה ובישלתי כבר x מילוני פעמים בחיי הארוכים. אני גם סבתא שרה… אבל עם דבר אחד מעולם לא בסכנתי וזה מאכלים שמערבבים לי את החגים. כי בחנוכה אני מצפה ללביבות תפוחי אדמה וסופגניות ולא ללביבות גבינה שמתאימות לשבועות. זה מבלבל לי את החגים ולא מסתדרת עם זה. הלביבות הכי טעימות בעולם הן מאמא לי ז"ל והן עשויות מתפוחי אדמה קצת קמח לבן וביצים אפילו בלי מלח ובלי סוכר את מה שאוהבים מוסיפים בהגשה. והכי חשוב הם תפוחי האדמה שמרוסקים בפומפייה הכי דקה שיש והופכים לעיסה נוזלית ולא מוציאים מהם את המים לוקחים קילו תפוחי אדמה מקולפים מגרדים בפומפייה הכי דקה שיש מוסיפים שתי ביצים ושתי כפות קמח מלאות ומערבבים היטב. בעזרת כף יוצרים לסיבות ושמים במחבת עם שמן חמניות או תירס חם מאוד משטחים ללביבות ומטגנים היטב משני הצדדים. יוצאות חביבות הקריספיות שאותן אני מגישה עם רסק תפוחי עץ מבושל, או עם סוכר ואני אישית אוכלת אותן עם מלח. זה אצלי חנוכה. ולא תירס. ולא גבינות, זה טוב לשבועות… חג שמח וטעים. סבתא שרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קצת עלי

חי עם שירנקה ושלושה ילדים מרהיבים, אנחנו כותבים יחד ספר הדרכה ומעבירים סדנאות בישול.
מתאמן בלהיות אדם, בן זוג ואבא טוב יותר.

מתוך האינסטגרם שלי
אז מה חדש?

לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלי!

שלא תעזו לפספס

אל תפספסו עדכונים!

רשמו את המייל וקבלו עדכונים על דברים שאסור לכם לפספס ;)