אני מקפיד על מה שאוכלים בתוך הבית. לא כופה ולא מלחיץ ולא מתעצבן אלא מסביר ומנסה ומדגים. מינימום פחמימות ואפס סוכר לבן. הרבה בשר, ביצים, דגים, עופות. טיגון בגהי או בשומן בקר מזוקק, מרק עוף עם עצמות בקר ואפילו סוכריות גומי ממיצי פירות שאנחנו מכינים.
רוב היום אנחנו בבית כך שזה מהמם וברגעים שהילדים בגן או עם חברים אני ממש לא מתערב ולוחץ. מאפשר להם. אני באמת מאמין שבסוף הכוח של הבית הוא דומיננטי מאד בבחירות שהם יעשו.
ראיתי את זה עכשיו כשהיינו בפריז וקניתי להם עוגות והם בחרו דווקא בפירות. שהעדיפו לתת ביס מסטייק על פני קרואסון. זה היה הנצחון הקטן שלי בלב.
המתכון הבא הוא של פנקייק קטוגני. יש את כל ההסברים במתכון עצמו והוא מדהים אגב לא רק כקינוח אלא גם עם קרם פרש וסלמון כבוש (יש גם מתכון בבלוג שלי)
פנקייק קטוגני ללא גלוטן
המרכיבים:
1 כוס קמח שקדים (שמרו לכם בצד עוד קצת למקרה ויצא דליל מדי)
2 ביצים M
3/4 כוס חלב (אני השתמשתי בחלב מקדמיה מטורף שמצאתי אבל אפשר חלב שקדים נטול סוכר או שמנת 38%)
1/2 כפית אבקת אפייה
2 כפות אלולוז (סוכר קטוגני שניתן להשיג בחנויות טבע. אם לא רוצים להשתמש בו אפשר כל ממתיק שבא לכם וזה יעבוד פגז גם עם דבש או מייפל.
אני מודה שבגרסה שאני צילמתי לא שמתי שום ממתיק. המתיקות היחידה הייתה מהמייפל שנמזג על הפנקייקים – לשיקולכם)
אופן ההכנה:
מערבבים עם מטרפה את כל המצרכים. במידה ומעט דליל ניתן להוסיף עוד קצת קמח שקדים.
במחבת יוצקים חמאה מזוקקת (או: חמאה רגילה, שמן זית) ובעזרת כף יוצקים פנקייקים בגודל שבא לכם. צריבה של שתי דק מכל צד ומעבירים לנייר סופג.
מגישים איך אתם אוהבים: גבינת שמנת, קצפת, תותים, אוכמניות וכו
יש היום להשיג מייפל קטוגני – לילדים שלי נתתי מייפל רגיל.












