סיר סימני החג

קבלו את ״סיר סימני החג״ שהשנה כל כך מתבקשים ונדרשים לחיינו בגרסה קצת אחרת, מעושנת וחגיגית במיוחד, והכי הכי חשוב: קל בטירוף להכנה בזכות הגריל מעשנה החיצוני של נינג׳ה שזה באמת אחד המכשירים האהובים עלי של נינג׳ה וזה לא פשוט כי אני מאוהב במוצרים שלהם. זה אשכרה כמו טבח מקצוען חשמלי שעושה עבורכם די את הכל❤️

סיר סימני החג

סיר סימני החג

המרכיבים:

שיגזרו אוייבנו:
3 גזרים קלופים וחצויים
תיבול:
3 כפות שמן זית
1 לימון סחוט
1 כף פלפל חריף מותסס או סחוג
מלח ופלפל

שיסתלקו אוייבנו:
2 סלקים בוואקום
לתיבול:
3 כפות שמן זית
1 לימון סחוט
1 כף סילאן
1 רימון
עשרים עלי כוסברה
מלח ופלפל

שיקרעו אוייבנו:
2 קרע או דלעת
לתיבול
3 כפות שמן זית
1 לימון סחוט
1 כף דבש
מלח ופלפל

לחי בקר:
3 כפות שמן זית
מלח ופלפל

אופן ההכנה:
מעבירים את הנינגה למצב צלייה
ממלאים את הפלט (עישון עדין)
לוחצים על התחלת העישון ומחכים שהנינגה יהיה מוכן לעבודה
מניחים את הירקות וצולים 25 דק' על 180 מעלות

מוציאים וקוצצים ירקות. מתבלים כל ירק בדיוק במה שכתוב.

מעבירים נינגה למצב עישון
מכוונים את המעשנה ל-110 מעלות למשך 4 שעות
צולים שעתיים עד שהטמפ' הפנימית של הבשר 74 מעלות.
עוטפים את הבשר בנייר אפייה ונייר כסף וצולים שוב עד טמפ' פנימית של 90 מעלות.
מפרקים את הבשר ויוצקים עליו את המיצים שלו.

תפוח בדבש
רימון מעושן
ויש לנו ארוחה ואוו

שנה טובה אמן ❤️

 

איזה כיף שקראתם עד הסוף,
זה הזמן לשתף עם חברים :)

אולי יעניין אותך גם...

לחם ארבעה מרכיבים בלי לישה

לחם בלי לישה מארבעה מרכיבים

אין לי זין לחגוג. אפילו לא טיפה. לפני שבע שנים הייתה הפעם האחרונה שעשיתי תפריט מיוחד וסרוויס בסילבסטר. היו לי אז שתי מסעדות, תפריטים מפונפנים,

סלט אבוקדו

סלט אבוקדו

קבלו כריך סלט אבוקדו שאבא שלי היה מכין לי בתור ילד (הרבה לפני ששמענו על המילה גוואקמולי) סלט אבוקדו עם ביצה קשה, בצל לבן, שמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קצת עלי

חי עם שירנקה ושלושה ילדים מרהיבים, אנחנו כותבים יחד ספר הדרכה ומעבירים סדנאות בישול.
מתאמן בלהיות אדם, בן זוג ואבא טוב יותר.

מתוך האינסטגרם שלי
אז מה חדש?

לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלי!

שלא תעזו לפספס

אל תפספסו עדכונים!

רשמו את המייל וקבלו עדכונים על דברים שאסור לכם לפספס ;)